torsdag, maj 24, 2007

Sveriges tjockaste vader...

Haha... Här har jag gått runt och sagt en längre tid att jag fått skitknubbiga vader... Ingen tycker att de blivit så mycket större, men jag känner mina vader.. så jag fick mig en idé... Jag hämtade mina stövlar... Drog på mig de... Satte mig ner, gick att dra upp de 1/3... Suck tänkte jag... Ställde mig upp.. Fick upp de till strax över hälften... Så nu är det bevisat, jag har fått knubbiga vader... Men det bästa av allt.. Det är vader med muskler i! =)

---

På måndag ska jag jobba mitt första pass på Shell.. Det ska bli intressant! Och roligt.. Jag är riktigt taggad... Nästan så man vill springa runt i arbetskläderna här hemma.. Jag vet jag är sjuk, men det ska bli riktigt kul!!! Många tycker inte det är så hipp att jobba på en mack, men jag tycker om det!

---

Jo angående mina vader och smalben igen.. Skriver med Trulsa.. Haha.. Och så berättade jag om mina vader, då dreglade jag nästan... haha... Och jo...Mina smalben är nog ganska fina, bara jag rakar dem.. Och det blir ikväll! Måste ju vara fin på benen om solen vill titta fram...

---

Åh jag ska jobba på shell på måndag! Jag längtar verkligen.. Och ikväll blir det dansaerobics.. och MYSA med min älskade prins, dvs Daniel

---

Och jo, Lizzie är rolig... Hon vaktar mig... Jag tror att hon tycker att jag varit borta för mycket, + att hon känner att jag inte mår tiptop.. Idag när jag kom hem, jobbade inatt... 16-timmarspass... Då satt hon på bänken här i hallen och hade precis vaknat... satt och gäspade och blinkade en massa... Sen följde hon efter mig.. Gick jag in i sovrummet, gick hon in i sovrummet... Sen när jag höll på att göra i ordning lite frukost så la hon sig under vardagsrumsbordet och kollade mig... När jag sedan hade ätit klart frukosten hoppade hon upp bredvid mig, tryckte upp ryggen mot mig och sov.. rörde jag på mig blängde hon på mig.. Hon vägrade gå ut.. Till slut gick hon med ut när jag tog min promenad, men kom genast in när jag kom hem igen.. Och så väntade hon tills Daniel kommit hem så kunde hon gå ut... Jag älskar verkligen min Lizzie...

---

Har suttit och diskuterat övervikt med Theresa.. Det är intressant att prata om sånt.. Speciellt när båda är överviktiga.. Och hon är ju så enormt duktig! Hon har gått ner 10-15 kg på 3 månader... Jag är jätteimponerad! Jag vill oxå... =) Men som sagt, jag har ju fått mitt resultat! haha.. tjocka muskulösa vader! =) och mycket bättre kondition... Så kan nöja mig med 27 i bmi ett tag till.. Sen vet man ju inte egentligen hur mycket som verkligen är ÖVERVIKT iom att jag tränar så mycket som jag gör... =)

Puss på er, nu vill Lizzie in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar