tisdag, maj 29, 2007

Lizzie



Hon är så rolig, min lilla Lizzie...

Lizzie är född i fel kropp, hon skulle ha blivit en vakthund! För var jag än går springer hon bakom mig... Sitter jag på toa- sitter hon på taket på kattlådan, står jag i duschen- sitter hon på toaletten eller tvättkorgen, ligger jag i sängen- ligger hon bredvid... Min lilla pärla... Alltid har hon koll på Matte! =)

Är lite grinig idag... Fick mitt sommarschema på shell.. Jag blev jättebesviken... När jag frågade om de behövde folk sa de att man kunde få jobba nästan hur mycket som helst och så fick jag schemat idag... Typ 10 pass.. I juli... Så jag är lite less just nu... Men det är smällar man får ta... Ska ringa a-kassan imorron och hoppas på bättre resultat där.. Fick ett brev av de igår... Där saknades det massor, fast jag skickat med allt- för då var vissa inte godkända... SUCK! Så imorron har jag lite att fixa... Som vanligt!

Ska träna imorron med, Daniels volvo funkar inte och vår ford är på verkstad, service... Men de hann inte med den idag så den blir klar först imorron!

Puss på dig som läser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar