onsdag, maj 16, 2007

Lite gladare...

Just för tillfället mår jag lite bättre...
Har pratat en hel del med Tess idag... Det var riktigt skönt att få ventilera lite, så man inte behöver bära på allt själv! Som jag är väldigt bra på..

Ikväll har det varit en trevlig kväll... Var iväg och tränade spinning.. Var först ute och skulle springa mitt på dagen, men när jag sprungit ungefär 700 meter så kände jag att jag fick andningsproblem.. Hade tänkt springa spåret som är 3.8 km men fick svänga av tidigare så blev bara 1.7... Måste nog hämta ut min medicin tror jag... Men fick ett litet positivt besked i alla fall, det var inte lika förbannat tråkigt som jag brukar tycka och kroppen var fortfarande pigg trots andningstorka... Så nu på kvällen blev det en spinningtimme med... Det var roligt.. Blir spinning imorron med, men inte på samma cykel..

Efter träningen åkte jag och handlade lite.. Därefter har vi haft en lugn kväll i soffan jag och Daniel... Ätit godis, nötter och kollat på Lost... Så man kan ju alltid hoppas på att det blir en bra avslutning på kvällen med... Haha...

Har förresten fått lite schema idag för nästa vecka.. Jag vill verkligen inte börja jobba med den brukaren... Men ska se om jag kan hitta något annat.. Har fått lite tips! :D Hoppas på bättre lycka där! Börjar redan få ångest för att jobba måndagnatt.. Är det bra det eller? Nej tror inte det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar