torsdag, maj 03, 2007

Oj oj oj..

Vad jag är duktig... Är riktigt imponerad... Idag har jag varit till facket och pratat... De hade sparkat mig på rätt sätt, MEN de har inte betalat ut rätt OB... Så nu ska vi köra över dem! HA HA HA... Det komiska var att jag sprang på Ardita, som jobbar där jag fick sparken, innan jag skulle upp till facket... Efteråt gick jag till "jobbet" och hämtade intyg som jag kan skicka till a-kassan...

När jag var på väg hem tog jag en liten "omväg", åkte förbi shell och pratade lite.. Först var hon lite negativ, enda till jag sa att jag jobbar extra ibland på Shell i Stora Wäsby och sökte nattjänsten i Bålsta men att min telefon krånglade just då... Då gick det som smort.. så nu ska jag leta rätt på ett A4 och skriva ner lite vem jag är! :D Därefter åka ner och lämna det så kanske jag rott det hela i hamn! Får hoppas på det!

Nu håller Maria tummarna! Båda sina två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar