tisdag, maj 22, 2007

Morfar...

Fick nu veta att Morfar drar sina sista andetag.. Det är jobbigt och jag är väldigt ledsen över det, men ingen lever för evigt! Än finns han hos oss men inte så mycket länge till.. Jag älskar Morfar, jag gör det!.. Jag har gråtit många tårar sista två veckorna... Men får tänka på de GODA stunderna...

En annan sak... Jag blir så irriterad på att alltid få reda på allting sist! Är det ingen som tänker på att jag kanske också vill få veta.. Hör ingen av sig för att jag inte har råd att åka upp till pappa och hälsa på? Hör ingen av sig för att jag är sambo? Vad är det frågan om.. Får en fråga på MSN (!!) "har du fått mess från mamma".... Dvs någonting har hänt... Och mycket riktigt, de har kopplat bort alla maskiner och han får morfin som hjälp... Tack, för att någon berättar... Inte nog med det, så skriver hon vidare "men mormor e iaf tillbaka från psyket"... Vad f*n har hänt med mormor???? Jag fattar ingenting... Och ingenting får man veta... Finns så mycket frågor från min sida, men nej då... Veta något är ju synd... Likaså var ju Kent, men det är en annan historia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar