tisdag, juni 05, 2007

Hänt lite grejer...

Jo du, det kan jag lova att det gjort...
I fredags ringde Tomas och frågade om jag ville hoppa på Shell-tåget.. Självklart sa jag.. och nu sitter jag där! Har jobbat fyra nätter i rad nu, kör femte nu inatt.. Sen är jag äntligen lite ledig! =) Eller ledig.. Har ju häcken full i alla fall... Ska ju på begravning och fira Börje...

Satt och läste Veckorevyn i söndags morse... Haha... Var så förbannat trött så skulle hålla mig vaken hade jag tänkt... Plötsligt slår jag upp en sida... och ser Lill-Sara på bild.. Fast hon är inte så liten längre... Satans vad hon har förändrat sig.. Men det är roligt... Ska träffa henne på lördag förresten...

Haha, jo en sak... Igår jobbade jag... Var jätteroligt.. Kom till ett kaosartat shell... Ingen bensin, ingen tvätt- ja en bensinmacks funktioner var utslagna efter ett strömavbrott tidigare på kvällen.. haha... så det var roligt... haha...

kör som sagt sista natten inatt.. så imorron natt får jag ÄNTLIGEN sova med Daniel igen.. Sen lär vi gå om varandra riktigt ordentligt så vi kommer nog inte träffas så mycket fram till midsommar..

Jag längtar redan till midsommar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar