torsdag, september 30, 2010

WT var är du?


Idag är jag 40+0, dvs idag är dagen för "beräknad förlossning".. Men ingen WT.. Det enda som händer just här är att mina bristningar växer och jag blir bara mer och mer zebrarandig!
Om max två veckor är vi föräldrar! Jag längtar! Längtar efter sömnlösa nätter och bajsblöjor!
Snälla WT kom nu! Jag vill bli mamma!
Sen vill jag bli själv i min kropp! Jag vill börja den nya delen, kampen att få tillbaka min "gamla" kropp, med muskler och mindre storlek. Jag vill ha bort denna "ölmage". Jag vill dessutom sluta med nässpray och losec mups som är mina "räddande änglar" just nu!
Jag har dessutom jobbat min sista dag detta år! Det känns skönt!
Fullgången och nu börjar övertiden! Komsi komsi WT! Vi längtar!

1 kommentar:

  1. jag drömde om dig i natt och ni fick en pojke.
    Blev lite besviken att det bara var en dröm..
    nu börjar även Jag vara otålig :)

    SvaraRadera