lördag, september 25, 2010

Börjar det hända saker?

Ja vi var till ikea under eftermiddagen idag och plötsligt känner jag hur det blir alldeles varmt mellan benen. Första jag börjar tänka på är "kissar jag på mig"... Ställer mig tätt intill Daniel och känner efter, torrt... Phu, vilken lättnad.

Men börjar det nu? För det var ju självklart något som hände, mera slempropp som släppte!

När vi sen kom hem har mensvärken ökat i styrka och lite annat med. Men inga onda sammandragningar. Däremot passade vi på att göra i ordning här hemma, bära över spjälsängen till sovrummet och fixa garderoben och fixa trådbackarna.

Drar det igång nu måntro? Vi har packat bebisväskan vi ska ha med och jag har påbörjat kolla över det jag ska ha med. Spännande det här! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar