torsdag, september 23, 2010

Vecka 40 är här!

Idag går jag in i den allra sista veckan innan WT är beräknad! På torsdag nästa vecka är det dags, iaf är det beräknat till dess.

Jag hoppas och önskar att det blir en bebis antingen innan eller efter den 30e. Vill inte få barn på datumet då vi stoppade ner mamma i jorden. Mycket tankar, funderingar och känslor kommer upp- än mer när jag tänker på det datumet!

090930 urnsatte vi mamma... 090930 köpte vi vårt hus!
100930 är vi beräknade att bli föräldrar! Ja när WT behagar titta ut blir en överraskning, men hoppas som sagt på att h*n undviker just det datumet. 28e vore mycket bättre! :)

Samtidigt som det börjar närma sig så känns det fortfarande väldigt avlägset. Jag känner mig väldigt klar med graviditeten och har redan börjat planera min viktminskning och hur jag ska komma tillbaka till mig själv igen! Det jag däremot inte känner mig riktigt klar över är hur ska jag kunna få ut en unge från "down there"??? Det är för mig en gåta. Smärtan kan jag inte ens föreställa mig, men ont kommer det göra iom att bara tanken på "samliv" gör ont. haha. Ja då har man inte haft sex mycket på sistone. hahaha. Nej men kommer säkert gå bra och jag kommer säkert spricka och gå sönder om man tänker på hur jag ser ut idag utan kläder. Randig som en zebra! Jag är verkligen jättefin, eller inte! Men det är smällar man får ta tydligen!

Om senast tre veckor är vi föräldrar.. Helt galet och helt underbart och helt ofattbart stort!

Nej jag ska nog försöka njuta sista tiden av min jättemage! Med BETONING på jättemage! Snart är det hårdträning för att få tillbaka kroppen som den såg ut någorlunda innan 2010!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar