tisdag, september 14, 2010

Förvärkar is the shit!

Jajemän och det har jag så det heter duga!

Vaknade inatt vid 3 tror jag det var och hade sååå ont, trodde jag skulle gå av i höfthöjd, att kroppen skulle dela på sig. Tänkte "nu kanske det börjar", men tji fick jag. Kl 5 så dog allting ut och det enda jag sen kände var molvärk i ryggen, som kraftig mensvärk för att beskriva mer rätt.

Sen på jobbet passade vi på att ta en lång promenad, solen sken ju! Det första jobbiga var VÄRMEN.. okej, 15 grader är inte varmt men jag höll på att flyta bort. Smart som jag är klär jag av mig och går i linne, fortfarande varmt men nu helt okej. SKÖNT! Lagom till att vi nästan är framme upptäcker jag att jag har jättemycket köldutslag på armarna. Så vacker så! Och när vi hade kommit halvvägs så tog min energi slut för då hade jag ONT! Riktigt ont. Först få med mig vänster ben i uppförsbackar och sen en smärtnivå som när jag tagit tabletterna för att få ut mitt missfall, då ville jag gå dubbelvikt men det blir ju lite svårt med denna jättemage och dessutom ute på promenad. Bara att bita ihop med andra ord! När vi sen var framme dit vi skulle så satte jag mig ner och det var helt underbart! Lite av smärtan släppte, men mycket var kvar.

Hela eftermiddagen har jag haft jätteont i ryggen och nedre delen av magen, ja molvärk/mensvärk i kraftigare form. Sen nu på kvällen så har jag fortfarande haft den här molvärken, främst i ryggen, men även stenhård mage. Det vill verkligen inte släppa. Kan stånga folk just nu med min jättemage, de får ont men inte jag. haha.

Förvärkar är verkligen en försmak på vad jag har att vänta mig! Men jag gillar det! Nu hoppas jag bara att jag slipper känna såhär i fyra veckor till, får gärna vara två veckor kvar (bf 30/9) eller mindre! :) Alla tidiga bud är välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar