måndag, september 06, 2010

Ny vecka!

Jajemän, ny vecka nya tag!

Har fått min nasoferm vilket är min räddning för denna vecka. Det är bra att man inte har så höga krav! :)

Tänkte åka och träna ikväll så planerade in spinning. Det var riktigt kul! 60 min spinning! Instruktören tvingade mig dock att sitta under hela passet för man får INTE stå när man cyklar/tränar spinning som höggravid! Jag ställde mig upp några korta stunder under passet, för att väcka min högra höft som har börjat krångla. Men jag körde mitt race och det var riktigt kul, blev väldigt imponerad över min ork. Jag kände mig pigg före passet, under och efter passet! Helt fantastiskt! Som jag känner nu vill jag gärna träna redan imorgon, men så galen är jag inte. Brukar ta några dagar innan kroppen är återhämtad!

Jo efter träningen åkte jag och tankade. Medan bilen fylldes på med lite bensin passade jag på att montera vårt babyskydd! så nu är det bara bb-väskan kvar att packa! Ska kanske göra det här framöver!

Imorgon blir det jobb ett par timmar innan det är dags att styra kosan mot föräldrautbildningens sista möte. Imorgon är det amning på tapeten!

Sen på onsdag är det dags för barnmorskan igen. Näst sista inbokade mötet, men tror på fler!

Men nu blir det sängen. zznarrk zznarrk!

God natt på er!

1 kommentar: