onsdag, september 22, 2010

Massa promenad...

Så då var det konstaterat, spinning startar inte igång en förlossning, det gav mig bara lite extra smärta! :)

Idag sken solen och det var ett underbart höstväder med sol och värme! Det resulterade självklart i en långpromenad på jobbet. Jag mitt smartass hade självklart missat att ta med mitt foglossningsbälte så fick ju en aning "pain in the ass". Men jag bet ihop och 7 km senare i långsamt tempo så var vår promenad slut! Efter promenaden har jag svårt att komma upp ur sittande läge, men skönt att det finns en soffa hemma!

När jag kom hem satte jag mig med datorn i knät och när jag gjort det jag tänkt göra så tokslocknade jag. zzznarrk! Min älskade man var snäll och åkte ner och handlade. Så snäll så!

Imorgon är det dags att gå in i vecka 40. Så om två veckor kanske jag är mamma, dvs jag kommer gå över en vecka om jag ska tro på mina föraningar, men självklart hoppas jag att WT kommer tidigare.

Nej nu blir det snart mera tv så ha en trevlig kväll allihopa!

1 kommentar:

  1. Kan du inte lägga upp en magbild så att man får se hur fin och stor mage du har? :)

    SvaraRadera