lördag, september 10, 2011

Wildashopping

Idag var vi ner till Centrum och svängde in på Lindex för lite höstshopping.
Nedan var några av de plagg vi köpte!


Wildas kompis Vendela har en sån tunika som ovan och jag tyckte den var så fin på henne och nu när jag såg att den fanns "härmas" jag.. Hoppas att det är okej fina V! :) Köpte andra leggings till iaf så de inte har allt likadant! ;)


Den här är ju bara för söt så det blev ju ett måste.. Även här fick hon ett par matchande byxor! Manchester tror jag vi slutade på! :)




Sen stod vi och funderade på om vi skulle ta den med mer vitt i eller den här ovan som var helt i rosa, blev rosa för vitt blir ju smutsigt på en gång! :)




Sen tänkte vi att en höstjacka är ett måste. Jag ville ha en annan söt jacka, men varken W eller D gick med på det. Jag blev nerröstad flera ggr så nu får vi hoppas att W gillar den!


Sedan fick hon ett par "baggyjeans" med. När det trillar in lite slantar på kontot ska vi shoppa lite till! Är mycket som saknas i höstgarderoben... Visserligen har vi ju en blivande ettåring i hushållet så kan ju kanske önska lite höstkläder? :)


Nej nu blir det natti natti för mig! Wilda sover redan här bredvid, älskade Lillfia!





1 kommentar:

  1. Men såklart ni får härmas! Jag ångrar nu att jag bara tog 74 i tunikan (men 80 i leggingsen hehe), får nog köpa på mig en 80 också. :)
    Hoppas ni har haft en bra helg!

    SvaraRadera