söndag, september 18, 2011

Sova bör man...

Fick vi erfara idag.. W ville ju såklart inte sova innan babysimmet förutom en kort sväng på förmiddagen. Så halva babysimmet var det gråt och protest... Vi körde lite vårt eget race och bara myste i bassängen till det blev olidligt- då gick vi upp.

När vi svängde in i området här hemma så slocknade liten tjej! Och som hon sov sen... 18.30 väckte jag henne.. Hade jag inte gjort det hade hon väl vaknat typ nu och varit vaken halva natten. Det kan jag ju erkänna att det är inte riktigt min melodi då jag är galet kvällstrött! :)

Så nu har vi nästa problem.. Hur ska vi få Lillfia att sova? Just nu leker hon lite med pappa på golvet och har börjat hänga lite på honom- är det ett tecken på trötthet tro? Eller har hon plötsligt blivit lite myssugen?


Vet ni om att om tre veckor blir min tjej ett år? =) Min fantastiska underbara Wilda! Då blir det kalas här i Bålsta.. Var så säker... lördagen för makens släkt och söndagen för min... Sen helgen efter blir det kanske lite kalas för W med makens vuxna vänner och kanske Lisa? =)

Och önskelistan kan göras lång och består av LEKSAKER... De här hemma hade W begravt för längesen om hon hade kunnat. haha

Nej nu är det snart natti natti för oss! Hoppas att ni får en trevlig kommande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar