torsdag, september 15, 2011

Brr, kallt!

Ja idag bjöds det ju inte på många plusgrader! 11 för att vara exakt! Kanske dags att slå på värmen i huset snart! För nu måste jag ha strumpor inomhus! och Wilda har nu börjat sova med täcke på...

Och utomhus var det som sagt inte jättevarmt... Och jag var ju smart, tog en stickad tunika och gick ut... Det jag inte tänkte på var att den var 3/4 ärm... och ingen jacka! HAHA..

Lillfia däremot, hon var påpälsad! :) Där var det två tröjor, varav en tjock grå kofta och mössa! :) När vi sedan var ute i regnet fick hon även vantar på sig.. och så blev det såklart hennes galonisar! Men tröttmössan bjöd mest på tårar. Hon stod på näsan nästan direkt vi kom ut och tårarna sprutade. Tur att mamma var i närheten med nappen! Och sen skämde jag bort henne med lite gunga och slutligen kom pappsen och då var vår tjej glad igen! :)

Ang pappsen! Wilda älskar verkligen sin pappa och det är så roligt att se. I morse när hon kom upp i sängen så låg hon och vaknade till ordentligt hos mig men nästan direkt klättrade hon ur vår dubbelsäng och började leta efter pappa och blev strålande glad först när hon hittade honom!

Och förra veckan grät hon floder så fort pappa åkte till jobbet! älskade skrutta!

Imorgon ska jag till Grönan med systeryster! Vi ska se The Arks absolut sista konsert! Jag kanske inte lyssnar på dem idag, men när jag var tonåring! I loved them! och då måste man såklart se den absolut sista spelningen! Någon som vill hänga på förresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar