måndag, september 05, 2011

En kort inblick

från vår vecka på Rhodos!


Vy över poolområdet. något vi inte gillade var att vi var tvungna att gå ut och lägga handdukar redan 6.30 på solstolarna för att ha en chans att få en stol under dagen.



Wilda flyter i sin bil. Var en riktig hit! Roligaste var att antingen flyta själv i strömmen eller att "jaga" mamma eller pappa..



Fick även prova att bada utan solskyddskläder i tio min och även det var en höjdare. Just här har hon även slitit av sig kepsen och slängt iväg.






och jag kan bjuda på en jättemage! Undra hur den kan vara så stor så tidigt? Jag har ju inte gått upp i vikt ännu, eller ja 600 g men det är nog mest för att jag inte varit på toa och gjort nr två på en vecka... Hade jag inte vetat bättre hade jag lätt varit övertygad om att det är flera på insidan!




Slutligen bjuder vi på en familjebild, enda som togs på resan! Vatten är Wildas största passion!







7 kommentarer:

  1. Jösses, vad du växt! :D Jag gillar det, din gravidmage är så fin!

    SvaraRadera
  2. ¨Härliga bilder och vilken fin mage!
    Kram/Karin84

    SvaraRadera
  3. Ja oj! Det må jag säga att den är. Undra hur det ska sluta. ;)
    Men man har ju läst att den brukar bli större. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Fin mage!!! Man längtar ju tillbaka!

    SvaraRadera
  5. Fina magen!
    Ja, andra gången blir den större snabbare! Hade en kompis som hade en v.20 mage i v.10 andra gången. :)

    SvaraRadera
  6. Åh, men vilken fin mage du har fått!! :) Det sägs ju att man blir stor snabbare andra gången.. Känner du några sparkar än?
    Vendela hälsar till Wilda!

    SvaraRadera
  7. Jag har ju nyss varit och klippt mig för första gången i år.. ;) Men jag vill att det ska växa ut, så tack! :)
    Har ni några planer på att åka in till stan nåt? Visst skulle du väl va mammaledig igen nu?

    SvaraRadera