onsdag, september 21, 2011

Fönstershopping!

Idag har jag hittat mina vinterskor jag vill ha! De var så fina och kommer passa mig perfekt.. Billiga var de med. Ååååh jag vill verkligen ha dem. Måste försöka ta mig råd och unna mig ett par fantastiska vita rejäla vinterskor... De kommer bli perfekta när vi är ute i vinter.. De svarta var inte alls lika fina! Har hittat höstskor med men får nog ta en sak i taget! :)

Sen har Wilda shoppat... 6 små gosedjur och en magnifik morot på ikea... Ja, har man fått barnbidrag måste man ju handla, eller hur var det? Hennes gosedjur kostade sammanlagt 121 kr så det var ju en helt ok summa! :)

Men visst borde jag få unna mig ett par fina vinterskor när jag inte kommer ha nån jacka som passar? =) Det gäller ju att prioritera.. och enligt discovery så är det ju viktigast att vara varm om fötter, huvud och händer! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar