söndag, september 25, 2011

Ge mig!!!


Idag har jag kunnat ge min högra arm för denna choklad! Helt galet vad sugen jag varit!

MEN jag försöker hålla emot... Har nu satt nytt mål och det blir julen 2011.. Och det mål jag har är att jag bryter mitt nyårslöfte en vecka tidigare, så vid jul får jag äta av denna fantastiskt goda choklad!

Marabou Mjölkchoklad, Marabou Schweizernöt, Marabou Daim, Marabou Mintkrokant- you name it! De bara skriker efter mig nere på ica.. Men ännu har jag slagit dövörat till.

Sen FÅR jag ju INTE äta det heller eftersom jag inte ska gå upp i vikt.. Vilket jag misslyckats med... Har nu gått upp 1 kg, vilket INTE är bra.. Tänk att det ska vara så svårt att bara få vara och njuta av en växande mage.. nej istället måste man gå runt med en ångest för att jag väger för mycket och inte får gå upp i vikt!

Drömmer mig bort till lite marabou choklad! HAHA för drömmar kan ingen ta ifrån en iaf.. ;)

1 kommentar:

  1. Det är inget som helst fel med att gå upp i vikt när man är gravid. Man går oftast upp åtminstone bebisens vikt.
    Försök att njuta av graviditeten istället för att haka upp dej på vågen:-)

    SvaraRadera