lördag, september 17, 2011

Fantastisk kväll

Blev en riktigt lyckad kväll. De var ju så bra (även om jag tyckte de var bättre i Leksand för en massa år sen). Och allt han sa! Att vara gravid på avskedskonsert var inte helt lyckat då jag kände hur tårarna brände bakom ögonlocken när Ola Salo sa någonting! Och ja de gamla låtarna är fortfarande mina favoriter.

Tack The Ark för en fantastisk konsert!


Kvällens negativa är att min panikångest verkar ha kommit tillbaka. Två ggr fick jag springa iväg och varva ner. Tur att det ändå är typ två år sen jag kände av det sist!

God natt kära vänner. Skriver nån rad imorgon igen och kanske kan bjuda på en bild med. ;)

2 kommentarer:

  1. GRATTIS TJEJEN!!!!!!!!!!!
    Gud vad kul!! Nu har jag 3 vänner som skall ha igen, feb och mars! :O)

    SvaraRadera
  2. Vilken söt header!! :) Gillar denna bättre!

    SvaraRadera