måndag, september 12, 2011

Måndag!

och det är en sån där måndag som bara innebär kamp och skrik och gråt!

Min dotter är envis, envis som en gammal get fastän hon bara är 11 mån. Att hon har egen vilja kan jag ju lätt skriva upp!

Hon är så trött så ögonen hänger nere i knävecken men tänker hon sova? Nej då, så fort jag försöker skriker hon sig blå och tårarna sprutar, dvs ingen bra idé! Nu hittar hon på sattyg istället!

Det är min tjej det! Och om några månader kommer nästa.. Redan nu känns det som att vi kommer få en till med tydlig egen vilja!

Nu tycker jag att mannen kan komma hem och avlasta lite...

2 kommentarer:

  1. Om det blir en tjej nästa gång kanske hon borde heta Wilja. ;)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag har haft den tanken.. HAHA. Men det skulle ju se dumt ut! ;)

    SvaraRadera