måndag, september 19, 2011

Uppiggande väder..

Eller hur var det nu? Grått, mörkt och regn! Typiskt svenskt höstväder... Men inte ens det är det ju eftersom de säger hela tiden att det inte är höst ännu förutom i norra Norrland!

Alltså måste det vara regnigt sommarväder vi har! Nej jag föredrar regn på hösten än regn på sommaren så det är helt klart höstregn utomhus!

Men det är ju inte bara grått och mörkt... Jag har ju en solstråle här hemma! 6.30 slog hon upp sina blå och sen är det fullt ös! Hon har bland annat snott min nässpray... och jag hittar den inte! Busfia!

Just nu är hon i sitt rum och skapar bus (läs: städmöjligheter för mamma)...

Så vad har dagen att erbjuda då? Ja troligtvis på med regnkläder senare på dagen och ut en sväng! Imorgon hoppas vi på att gå ner till öppna förskolan, men allt beror ju på förmiddagsvilan...

Nej nu måste jag se vad Busfia har för sig- hör ledsna toner... Ha en fin måndag!

1 kommentar:

  1. Tack så mycket. :) Tänkte det var väl dags. Ska fixa headern lite med. Hur är det med magen?

    SvaraRadera