torsdag, juli 28, 2011

Wilda på vift

Innan jag visar vad W har haft för sig måste ni bara få se hur man äter jordgubbar som bäst!




I lördags var vi till min syster och där bjöds det på jordgubbar. Eftersom jag vet att bus älskar jordgubbar rök kläderna. :) Och tur var väl det då hon äter med hela kroppen! :) Titta bara bilden!





Och idag har det sett ut såhär! Jag hämtar en ny blöja till W i tvättstugan (bredvid köket) och kommer ut till en tjej som dragit iväg med gåvagnen. Jag springer efter henne med skor och hatt. :) Senare åkte även byxorna på.


Sen höll jag på att plocka här hemma, ja då hittar jag henne i gräset på bilden ovan!





Slutligen tar jag mig tid och bäddar sängen.. Ja då hittar jag henne här! Min tjej börjar bli självständig! :) Och just idag har hon gått gått gått med gåvagnen... Tror vi har varit ute i tre timmar.. Nu väntar vi bara på att hon ska våga släppa taget. :)





och efteråt sover man riktigt gott! Finns det nå finare än barn som sover?











1 kommentar:

  1. Sicken liten busfia! Här måste vi låsa haken till dörren för att Jonathan inte ska spatsera ut av sig själv, eller hans "hjälpsamma" storebror på 4 år ska hjälpa honom ;) men visst är det underbart att se dem utvecklas?!
    Jag brukar läsa din blogg varje dag men jag är himla kass på att kommentera, så jag har bestämt mig för att bli lite bättre på det framöver!
    Kram Elin S

    SvaraRadera