tisdag, juli 12, 2011

Det där kära internet!

Det finns en sida på internet som jag älskar och det är familjeliv. Där har jag internet"vänner" jag pratar med och diskuterar och annat...

Ikväll ändrades min uppfattning om just den sidan. Jag har nu hoppat ur två trådar jag följt i över ett år för att de attackerar mitt barn.. Mitt oskyldiga barn! Vem gör någonting sådant? Vem önskar livet ur ett barn?

Jag säger ingenting om man hoppar på mig, Maria/Mabaja, men inte ett barn!

Vad är vitsen med att attackera ett barn?

Nej nu ikväll är jag faktiskt ledsen.

Ja jag vet att jag säger vad jag tycker och tänker och står för det... Men tillbaka ska man inte få angrepp om ens barn?

Bättre var det nog på "gamla goda tiden" när man skrev insändare i tidningar och skickade brev.

1 kommentar:

  1. Men, va sjukt... =/ Vad säger dom om Wilda då? Ingen idé att lägga nån tid på såna trådar, bra att du hoppade ur!

    SvaraRadera