fredag, juli 08, 2011

Sommar och sol!

De två senaste dagarna har jag njutit. Jobbdagarna har jag spenderat i poolen på Stora Sköndals Handikappbad! Lite färg fick man med! :)

Det är såå perfekt att kunna bada och njuta av detta underbara väder på arbetstid!

Kan tillägga att njuta på dagtid har varit guld värt! För kvällarna är som sagt jobbiga. Och morgnarna med iom att W bara skriker... Jag vet inte hur jag ska få henne att sluta med det! Går med tjut i öronen för att hon skriker så högt.

Nu är dock maken hemma i två veckor så jag ska NJUTA av att vi är tre här hemma! Vi kan avlasta varandra och kanske få W att sova ordentligt igen, kanske kan få bort hennes skrikfasoner med.

Nu har jag iaf fått en aning om att det alltid inte är så jätteroligt att vara mamma. Men jag hoppas hoppas hoppas att det vänder snart!

För övrigt... Enligt hur gammal Lillfia är så ska hon vara en solstråle och livet ska bara flyta och vara bra. Jag undrar vilken vecka hon fastnat i eftersom hon är ett mindre åskmoln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar