onsdag, juli 27, 2011

Passport please!


Nu har våra pass kommit. Beställde de i måndags och idag hämtade vi ut dem- det kallar jag tempo! Se hur söt hon blev vår Lillfia! :) Jag ser mest ut som en förrymd brottsling! HAHA. Sade till Daniel idag att vi måste ju åka utomlands när Wilda är fem år- då lär man ju INTE känna igen henne på fotot som sitter idag i passet.




Sen under eftermiddagen har Wildabus "rymt" två ggr och dragit iväg med gåvagnen. Jag är glad att vi inte behöver oroa oss för någon trappa utan hon kan dra ut precis som hon vill.





Var verkligen jätteskoj att ut och gå! Se hur glad hon ser ut! Även på bilden nedanför när hon putar rumpa! Skruttan!






Och nu under seneftermiddagen fick vi besök av min kusin och fru och min pappa. Då blev det lite fika i form av kaffe och te, kladdkaka, jordgubbar och glass. Mums var det och det är så roligt att se Wildabus äta jordgubbar. Det är såååå gott tycker hon!


Nu sover lillfia och jag ska fortsätta med mina papper som jag påbörjade igår..


Tjing tjing!


4 kommentarer:

  1. Vad söt hon vart på kortet! :) Fick ni mäta Wilda också? Kändes lite onödigt. Han var 76 cm då, men hur lång är han nästa månad liksom? ;)

    Hm ja.. Vi har sån jäkla lång väntetid här på västerås. Många som vill ha pass. Vi tog också kort i måndags och vi hade nr 137 i kön och när vi var där betjänades nummer 700 nånting, så det var ca 400 före oss som skulle fram och få pass. JIPPI!!

    SvaraRadera
  2. Hon är så grymt rörlig din Wilda-bus! Funderar på att köpa en gå-vagn till Hailie också, vad ska man köpa för sort?

    Följer dig fortfarande, bara så du vet! :) Trist att du gick ur gruppen på FB.

    Kram! / Caisa

    SvaraRadera
  3. Har för mig att det finns något liknande och förmodligen billigare på IKEA. Får nog åka och kika någon dag, för det är ju underbart när de små sysselsätter sig själva lite. Men svårt att komma på nytt att göra tycker jag, Hailie tröttnar på allting efter en liten stund...

    Vi bor i lägenhetshus så det blir ju inte direkt att hon kan dra iväg så som Wilda, för ni bor väl i villa har jag för mig? Med egen trädgård och grejor?

    SvaraRadera
  4. Hahaha, vilka klockrena bilder!
    Wildabus blev jättesöt, men du är tuuuuusen gånger finare på riktigt ;)

    SvaraRadera