fredag, juli 29, 2011

Det där med vikt...

Ja det är nog ingen som har missat att jag skulle behöva gå ner en 15-20 kg för att ha en hälsosam vikt. Inte ens jag har missat det..

Iaf så har jag slarvat väääldigt på sistone... MEN jag har gått ner 2-2,5 kg (kommer inte riktigt ihåg vad vågen visade)... Förra veckan visade vågen en viss vikt... Sen har min kost bestått av... chips, cola, popcorn, kladdkaka, fika, jordgubbar, glass, grädde- ja allt du kan tänka dig som inte är så jättebra att äta.. Och ja det har typ ätits varje dag... Till råga på detta har jag NOLL i träningsmotivation så den har lyst med sin frånvaro (ska dock tvinga iväg mig till gymmet i helgen och köra ett pass spinning och så ska vi ta minst en långpromenad). Och idag ställde jag mig på vågen igen.. och vikten visar detsamma- och då har jag inte ens gått på toa på flera flera dagar. haha. Ibland har man tur!

Lite bidragande orsak till att jag inte har nån motivation till träning är för att jag haft så förbaskat ont i ryggen.. Har knappt fått upp Wilda ur sängen på morgnarna. När hon sovit förmiddag och eftermiddag har hon fått sova i vår dubbelsäng bara för att jag ska slippa lägga ner henne...

Ja annars då- jag mår för övrigt ganska bra! Om man bortser min rygg, övervikt och pengatrubbel, men det är ju småsaker! :) Jag har ju barn, jag har man och jag har vårt hus- mitt liv är ganska bra helt enkelt!

På måndag åker jag och Bus till Leksand. Classic Car Week nästa vecka så då måste man åka upp. Så då är frågan, ska man ha lilla eller stora vagnen med sig? Hmm- det tål att tänkas på! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar