söndag, juli 24, 2011

Trött söndag

Idag har vi varit slitna Lillfia och jag.

Maken var iväg till Bro Hof och såg sista dagen på Nordea Masters så idag var det bara Lillfia och jag.

Kl 10 gick vi upp! Sovmorgon deluxe! Ja Maken och Wilda hade ju varit upp tidigare och ätit frukost och duschat innan det blev förmiddagsvila.

Vid 11 kom min pappa över. Så W och papps har busat och myst lite.

Vid 12 slocknade W och sov... och sov.. och sov... Jag och pappa kollade på diverse skit på tv och inväntade att Lillfia skulle vakna.. och det gjorde hon.. kl 15!

Då blev det lite lunch (väääldigt sen lunch då hon åt frukost 07.30 och somnade innan lunchen vi har vid 12) och mer bus, lek och mys. Pappa gav Wilda mat och jag fixade med disken.

Vid 18.30 åkte pappa härifrån efter lite middag hos oss och tio min senare sov W igen! Hon sover fortfarande kan jag tillägga.

Eftersom det varit alldeles lagom perfekt väder idag för långpromenad hade jag planerat in det, men blev inte av då vi hade besök. Imorgon ska W och jag fixa pass inför Rhodos och är det uppehåll blir det en promenad till centrum- kanske lite lunch där och sen gå vidare till polisen?

Ja vi får se vad morgondagen erbjuder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar