torsdag, juli 21, 2011

Öka flåset!



19.00 drog spinningpasset igång! Det var Carro som höll i det och till min glädje tog hon ett gammalt pass, dvs mer rock!


Hennes pass är grymma, speciellt de som är äldre. och som jag trampade. För det första sänkte jag styret för att se om magen är i någorlunda trim trots att jag knappt tränat mage alls- det var den inte.. Kände av ryggen efter ett tag men inte jobbigare än att det räckte att sätta sig upp på cykeln och sträcka på ryggen och sen gå ner till styret igen..


Sista låten var pain in the ass. Takidas "Jaded"- den är GRYM som spinninglåt! Jag trampade och trampade och trampade och sjöng med i det tysta. Efteråt flåsade jag som en annan blåsbälg! Men 17 vad kul det var!


Nu hoppas jag att underredet ska återhämta sig (skavsår) så pass mycket att jag kan sitta och köra ett pass till antingen på lördag (Carros pass) eller söndag (Lindas pass)...


Spinning är sjukt kul om det är rätt musik och rätt instruktör och idag klickade precis allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar