onsdag, juli 13, 2011

Lite mys!



Idag har vi haft en mysdag.

Vi tog en kort tripp till Barnens Hus för att lämna in suffletten till Emmaljungan. Vi har garanti en månad till så lika bra att få den i toppskick innan den går ut! :) Suffletten ramlar bara ner så fort man drar upp den och det tycker inte jag är helt ok!

Sen åkte vi och handlade lite lunch och slutligen hemåt för att ta en kort sväng in på ica.

Wildabus har då inte haft någon rolig dag. Hon har vurpat och slagit sig två ggr. Första gången i vardagsrummet och andra när hon ramlade ur vår dubbelsäng i sömnen. Jag skulle bara gå på toa en sväng och ville inte väcka lilla W men det gick ju inte så bra då jag precis sätter mig på toa och så hör jag skriket!

Imorgon ska vi till Enköping en sväng! Hoppas på bra resultat!

1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Jag har också en Emmaljunga, vår tredje, och samtliga har audletten blivit slapp på. Samt att den ramlar ner hela tiden. Hoppas er går att fixa, när jag hörde mig för om det på familjeliv.se var det fler än jag som haft samma problem. Ville mest bara skriva att du inte är ensam om att sufletten krånglar. Kram Elin S

    SvaraRadera