lördag, juli 09, 2011

En helt vanlig lördag...

och vad har den att erbjuda? Ja hittills ingenting. Jag har mest mått illa pga värmen utanför så jag längtar efter lite svalare temperatur. Jag älskar sol och värme de dagarna man åker till stranden eller har en pool tillgänglig. I övrigt får tempen gärna ligga på 20+. Då mår jag bra..

Idag har jag kallsvettats och mått illa pga värmen så jag håller mig inomhus för tillfället och har inte ens fått på mig kläderna. Lilla bus sitter i sin pool och badar och tjoar och pratar. Hon är nöjd! Maken är ute med henne! :)

Systeryster vill gärna åka till Västerås ikväll och för min del handlar det om vädret, om det blir svalare. Jag orkar inte med att strosa runt bland gamla bilar och avgaser om jag ska må illa.

Annars då? träning imorgon och på måndagen börjar en veckas semester! :) Har en grej inplanerad på torsdag med- och den är med skräckblandad förtjusning!

och en sista sak, vi har då ett förbaskat bra väder den här sommaren i Sverige! Det kan ju INTE förnekas! Även om jag är lite klen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar