torsdag, juli 29, 2010

Vatten över huvudet!

Tror att jag tog mig lite vatten över huvudet igår! Var visserligen väldigt roligt, men aj så ont det har gjort sen dess.

Jag bestämde mig för att åka och gå på ett satsdans-pass! Det var ju bara 45 min så tänkte att jag kunde testa om det gick med min jättestora mage. Det jag mest blev imponerad över var att flåset var inte så himla dåligt trots att träningen inte varit så prioriterad senaste veckorna.

Jag undvek de stora hoppen och gjorde små grodhopp istället, men alla rörelser gjorde jag, vilade inget extra och när det gjorde ont tog jag en klunk vatten mellan låtarna så släppte det någorlunda. Fick mycket sammandragningar och kändes som halvkraftig mensvärk, men jag körde vidare.

Efteråt kände jag att vänster höft som jag har foglossningsproblem med inte mådde bra. Även höger hade jag ont i så strax efter passet var det vila som gällde. Blev svårare att gå ju längre kvällen led. Lagom till att vi skulle gå och lägga oss kände jag att mina sidomuskler tagit semester de senaste månaderna.

Idag har jag väldigt ont i vänster höft, vänster ljumske, ont i ryggen, halvt om halvt träningsvärk i högra sidans ryggmuskler och känner även av lite i höger höft.

Kontentan av gårdagens träningspass är iaf att det var väääldigt roligt! Men att det nog inte blir fler pass av den sorten innan bebisen är ute för magen mådde inte så jättebra! Fast ibland måste man ju testa sina gränser och gränsen var lite väl hårddragen igår! Får nog fortsätta att fokusera på spinning och bodypump! Sen promenader när det är uppehåll, har ju inga skor jag får plats i så vill inte gärna traska runt i tygskor om det regnar.

Får se om jag är lite morgonpigg, sen när är jag pigg egentligen (?), i helgen för då är det träning på tapeten. Men är jag lite trötter så blir det säkerligen ingenting alls!

Tiden får utvisa hur pigg, läs: lat jag är! haha

3 kommentarer:

  1. eller trodde du jag ville ha med bygel?? För det vill jag inte, men jag hade gärna velat ha en svart amnings-bh. =)

    SvaraRadera
  2. Oj oj, du får ta det lugnt, kan knappt röra mig med foglossningarna.. Hitta dig på familjeliv har BF 27 sept.. Kika gärna in i bloggen =) Kram

    SvaraRadera