fredag, juli 23, 2010

"Ungdomar, nu blev det färgfilm igen"

Precis hemkommen från bio med min älskade make! Vi var och såg sista Beck-filmen! Riktigt bra film, men så älskar jag alla de, vad är det nu, 26 filmerna? Eller Gamen var jag inte så förtjust i så en film kan vi räkna bort då!

Fanns lite härliga kommentarer i filmen men även lite "hoppa till-scener". Daniel skrattar så härligt åt mig när jag hoppar till i biostolen!

Måste komma ihåg att köpa filmerna nu, både förra Beck-filmen och den vi såg ikväll, fast den dröjer ju ett tag till innan den kommer!


Över till något annat roligt, snart är vår altan klar! Jättekul att se hur det har tonat fram och speciellt nu hur fin den verkligen blir! Ska lägga upp bilder när taket är klart. Imorgon är det sista altanbyggedagen och då är det just taket som ska upp. Tak, reglar och allt vad det innebär! Daniel och Svärfar har jobbat på bra och jag bara njuter av resultatet! känner mig dock väldigt lat som inte gjort något på altanen, men som Daniel säger, jag bär på hans barn och mår inte jättebra (högt blodtryck och foglossningen) så jag ska vila!

Ska dock försöka få lite ork imorgon och städa här hemma! Ser ut som en byggarbetsplats. Och nu vill jag att det ska börja likna ett hem! Jag vill jag vill jag vill!


En annan sak då, kylan har kommit (13 grader utomhus) så nu kan jag äntligen få mysa lite kissekatter! Bra med kräsna katter ibland. Sånt gillar vi, när vi kan få ha de hemma nån extra minut än bara när de är hungriga och ska ha mat!

Hoppas ni har haft en mysig fredag ni med, för det har iaf jag haft! Biomys med världens bästa man och nu lite Lizziemys i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar