fredag, juli 16, 2010

Underbara sommar!

Har nu legat vid stranden/poolen i tre dagar! Helt fantastiskt. Och tidigare kvällar i veckan har vi tagit oss ett kvällsdopp!

Det är än mer underbart nu när det faktiskt är något svalare än det varit i veckan. Håller det sig som det är nu, helst 20-25 så mår jag kanonbra... Ligger det på 25-30 är det okej, men varmare- ja då blir det jobbigt!

Idag var vi till Täby, jag och Sara, och träffade Mia och hennes barn. Vi åkte ner till stranden och under de timmarna vi var där var det bara jag och Mias barn som badade. Sara och Mia är ena rediga badkrukor!

Imorgon har jag sagt till Daniel att vi ska till stranden. Han har inget val mer än att uppfylla min önskan! Virket till altanen kommer inte förrän på måndag så i helgen kan vi umgås! Det känns jätteskönt att umgås lite på tu man hand!

Snart är altanen klar iaf! Den kommer bli jättefin! och stor så kommer se härligt mesigt ut när möblerna kommer på plats eftersom vi inte har budget till nya möbler. Det är nästa sommarens projekt! Men viktigast är att altanen blir klar!

Fredag ikväll och fredag brukar betyda FREDAGSMYS! Ska leta rätt på nån bra film! Onyttigt har vi redan köpt hem..

Ha en underbar sommarkväll! Det ska vi ha.. Inomhus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar