lördag, juli 17, 2010

... och så kom regnet!

Idag hade vi planerat att det skulle vara sol och bad vid en strand för mig och Daniel. Tji fick vi när vi vaknade då vi upptäckte att molnen var på intåg när vi vaknade!

Istället åkte Daniel och tvättade bilen och jag tog tag i att vika tvätten. Än har jag en hel del tvätt kvar att vika, men är på god väg att ha kommit igenom berget! Tre veckors tvätt sätter sina spår, speciellt när det varit så varmt som nu då man bytt kläder 2 ggr per dag.

När Daniel tvättat bilen rullade vi båda ner till svärföräldrarna så Daniel kunde fortsätta med bilen. Rubba upp bilen och vaxa den, jag pratade med Svärmor! Har en sån underbar man som inte kräver att jag ska hjälpa till när det gäller bilfixande och annat. Jag gör det jag känner att min höft klarar, foglossning är inte att leka med har jag fått lära mig under dessa månader!

Regnet kom när Daniel precis skulle börja vaxa kom regnet! Nu står bilen inne i garaget och ska torka, sen ska han försöka vaxa igen! En sak är säker, bilen glänser lite mer än vanligt iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar