onsdag, juli 21, 2010

Härlig sommar!

Nu när vädret har blivit svalare trivs jag! Visst, mina fötter är som Kalle Ankas, hur stora som helst. Svullna och större, så jag har inga skor jag kan ha! Men värmen är ju helt underbar, nästan så att det kunde ha varit lite varmare. Och värmen som ska vara så jobbig för gravida kvinnor!

Däremot har jag börjat fundera lite kring mitt blodtryck från förra veckan. Det var för högt och jag har inte lust med en massa komplikationer! Nu ska man inte ta ut en massa negativitet i förskott, men OM det skulle vara. Vad händer då? Jag har iaf en bebis som har väldigt starka ben! Det får jag bevis på varje dag, nu är jag öm på vänster sida om kvällarna för att WT tycker om att spjärna emot! Men sparkar känner jag inte så många av, bara en massa fötter på min mage!

Altanen börjar komma nån vart med. Nu är golvet klart! Så nu är det "bara" tak, insynsskydd och staket kvar. I helgen beräknas arbetet vara klart! Jag är sååå stolt över min make och hans pappa över deras arbete! Tycker bara att det är väldigt tråkigt att jag inte får vara med på ett hörn, men bara att acceptera, att jag väntar den enes barn och den andres barnbarn!

Jobbet är härligt med! Visst är jag hur trött som helst, men jobbet klarar jag. Jag är lite långsammare än förut och nu börjar magen bli riktigt stor.. och då menar jag riktigt stor! Någonting har hänt nu senaste veckan. Men än är det inte slut! Många veckor kvar innan vi är i mål!

Var och tränade i måndags förresten. Så himla roligt! körde bodypump! Kom på knepet för att kunna träna i fortsättningen utan "större" problem. Visst jag har ont i två dagar efteråt, alltså mer ont än vanligt, i höften och grym träningsvärk men det är kul! Men eftersom jag börjar bli tung nu så har ajg dragit av nästan alla vikterna men blir helt slut ändå! HAHA. Som Linda sa, träna försiktigt.. Och det försöker jag att ta till mig! Vill köra ett spinningpass den här veckan med, men är ont om dem under sommaren tydligen. TRIST!

Imorgon ska jag jobba själv. Det ska bli kul! Får vi se vad madam säger med lite "egentid". och frågan är vad vi ska hitta på, men det visar sig ju imorgon!

Nu ska jag röra mig mot sängen. Och bättre på min trötthet lite! Spelar ju ingen roll om jag sover lite eller mycket, jag är lika trött ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar