söndag, juli 25, 2010

Altanbygge!

Nu är altanen näst intill klar! Den blev sååå bra, jag är så stolt över min man och min svärfar! Som de har jobbat, som de har slitit senaste veckorna! Taket är nu på plats och det enda som är kvar är vindskyddet vid taket som ska upp, men måste målas innan så vi får vänta ett par dagar och sen är det HELT klart!

Vår altan blev ju bara sååå bra, jag är så glad över att ha den altanen och bara att titta ut på den känns som en stor förändring. För tre veckor sen såg det hemskt ut och nu har vi en underbar altan!

Nästa sommar ska vi satsa på nya utemöbler, fram till dess lever vi med våra plastmöbler och gasolgrill! Nästa sommar ska vi även köpa infravärme att sätta fast.

Bilder kommer självklart så fort jag hittat kameran! Den är bara liiite försvunnen, dvs jag har lagt den på något bra ställe och sen glömt bort var det bra stället är nånstans!

Men nu när huset inte behöver se ut som en byggarbetsplats kanske hemmet kan återgå till det normala, dvs ett städat och fint hem! Och då kommer kameran fram i ett nafs, det är jag säker på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar