tisdag, juli 27, 2010

Längtan


Längtan är stor efter denna lilla krabat! Så fin så fin!
Igår plockade jag fram de kläder som ska tvättas tills WT kommer, alla 50/56 är nu framplockade och ilagda i en påse som senare ska tvättas. Ingen panik ännu då det är två månader kvar, men de större storlekarna får vänta på sig, de behövs inte tvättas än på ett tag!
Just nu har jag en fot som spjärnar inifrån! Sån mysig känsla, även om jag är väldigt öm väldigt ofta då WT gärna spjärnar på ett och samma ställe VARJE GÅNG!
Snart är du hos oss, fina fina du!
Samtidigt som vi kommer allt närmare verkligheten som föräldrar så känns det väldigt avlägset. Jag blir större och större, tyngre och klumpigare, men ändå kan jag tycka att jag inte ser såååå sprickfärdig ut. Tur är väl det då det är ett gäng veckor kvar!
Snart har vi vår WT hos oss! Snart snart...

1 kommentar: