tisdag, augusti 24, 2010

Vecka 35


Magen från sidan i vecka 35 (34+4)



Framifrån v. 35 (34+1) vid Solliden på Öland


Daniel ville skoja med mig, vad han inte visste var att jag redan sett skylten! Foglossningsbältet är på så fort det nalkas aktivitet. Aj vad ont det gör hela dagarna!
Nu är jag i slutet av vecka 35 och det märks. Satan vad tjock jag är! Helt sjukt! Fick en chock i helgen när jag ställde mig framför spegeln. Vad hände? och när hände det?
Det positiva då, snart dags att börja räkna ner. Sammandragningarna har ökat och emellanåt även lite förvärkar. Fingrarna tjocka som korvar och fötterna svullnade upp rejält i helgen, men börjar nu anta "normal" storlek igen. Vikten visar fortfarande på + 5.5 kg, vilket är helt stört! Jag borde ju ha gått upp sååå mycket mera med tanke på hur enorm min mage är! Men WT mår bra och det är viktigast. Magen kan jag ju ta itu med när h*n tittat ut.
Har märkt en annan sak, det är inte skönt att ha bh på sig när jag sitter i soffan, den skaver och har sig. men sitter perfekt när man står upp eller sitter "normalt". haha.
Ska imorgon skicka in mina papper till försäkringskassan så får vi se vad sgi säger.
Imorgon är det dags att hämta barnvagnen, det ser jag fram emot! Den fina fina vagnen! ska även köpa en liten kudde till vagnen så är allt klart inför bebisen. Eller ja, lite blöjor då som ska komma hem till oss!
Tränade bodypump igår! Sååå roligt! Himla kul att orken fortfarande finns, även om återhämtningen tar längre tid än förut!
WT kom till oss snart! Min rygg orkar snart inte mer. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar