onsdag, augusti 04, 2010

GRATTIS på födelsedagen!

Tack säger jag till mig själv.

Trodde att det skulle bli någon form av "firande" denna dag, men tji fick jag! Allt annat är ju viktigre, som t.ex. BILAR!

Saras bil ska besiktas på fredag och behövs göras i ordning, men den är prio 0 på... Min bil har ingen fungerande handbroms och jag åker hem på fredag och den är det prio -71 på. Jag har t.o.m. ringt innan och frågat om det är nån vits att ta min bil upp och kolla på den eller om jag skulle försöka låna en som är billigare i drift..

Nej den bilen som är viktigast att fixa är självklart ELINS! Men varför blir jag förvånad egentligen? Varför blir jag ens besviken?

Det ska bli så skönt att INTE åka upp på länge. Speciellt när jag vet att det inte är någon som åker ner för att hälsa på heller. Sist någon från familjen, bortsett från Sara, var november 2009. Det har snart gått ett år men som sagt, jag är inte förvånad.

Ja jag är besviken! Jag är faktiskt det. Och jag längtar hem! Snart fredag, snart fredag, snart fredag!

och nej, det blir inget firande av födelsedag, tur att jag är van att inte fira min födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar