måndag, augusti 16, 2010

Kommande bröllop..

Vi ska på bröllop i helgen och har sett fram emot det tills nu.

Sara fyller år idag, grattis! och hade fått ett samtal där hon fått reda lite på bordsplaceringen. Jag ska sitta bland gravida och nyförlösta.. Jag vill INTE!!! Jag vill inte höra om graviditeter, bebisar och allt vad det innebär. Jag är TRÖTT på att höra om det, jag är trött på att vara gravid och jag vill bara ha den där förbannade smärtan där jag tror att jag ska gå av på mitten ENDAST för att få ut ungen..

Blir väl till att bita ihop! Det sista jag vill prata om är ju just bebisar. Jag vill inte bli påmind om det mer än jag redan är, dvs bär på en egen som sparkar mig gul och blå + att jag är oerhört otymplig just nu.

Blir väl några dagar nu där jag inte kommer se fram emot att åka iväg. Men snart är söndagen här och då kan jag bädda in mig i min bubbla igen! och räkna ner mina dagar och försöka få igång eländet, dvs förlossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar