måndag, augusti 09, 2010

Vecka 33


Ja så är man inne i en ny vecka, har visserligen varit i vecka 33 i några dagar! Magen är i vägen, sammandragningar så fort jag rör mig och svällda fingrar och fötter. Fin kombo, eller inte! Nu börjar jag längta efter att få gå ner i vikt igen! Har ju visserligen inte gått upp jättemycket, men tillräckligt för att vara mig!

Idag ska jag försöka köra ett spinningpass. Får se hur det går! Kanske inte blir så mycket mer träning innan WT tittar ut då jag får sammandragningar och förvärkar så fort jag rör på mig. Det räcker att gå till toaletten så är det igång! Varför ska det vara så många veckor kvar?

Daniel kom förresten med ett nytt namnförslag på pojknamn! Jag älskar det nya namnet! Nu vill jag att det är en pojke som tittar ut! Namnet betyder "den överlevande" och det får vi ju verkligen säga att det är! Iom alla blödningar jag haft och så.

WT har börjat röra sig mera nu på slutet. HELA dagarna! Står överallt att bebisen sover 90% av tiden, men det gör inte den här rövaren!

Snart vecka 34, det ser vi fram emot! En dag längre gången betyder en dag närmare att få trycka ut den här klumpen som växer!!

och jo en sak till, jag längtar efter att kunna ligga på rygg utan att få ont och få svårt att andas.. och jag längtar till mitt solarium! åååh vad jag ska ligga där när jag får "egentid" med mig själv och Daniel tar hand om WT. Saknar verkligen solariumet- stört eller vad? Saknar även den gamla träningen, men den får man ju inte påbörja direkt utan måste ju vänta till underrede och insida läkt ihop!

Nej nu blir det att förbereda inför spinningen! Tjohoo, här kommer flodhästen! Hoppas spinningcykeln håller bara. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar