tisdag, augusti 31, 2010

Aj aj aj

Har så ont i knäna så fort jag försöker ställa mig upp och det gör man ju ett par ggr om dagen. Det går bra när jag står och går, men just resa på sig gör så sjukt ont! Bara att bita ihop, närmar sig ju slutet nu! Helt underbart!

Idag är jag ledig från jobbet så ska börja röja i tvättstugan och tömma diskmaskinen och lasta in nytt! Ska även hänga tvätt och vika tvätt. Dammsugaren överlåter jag till Daniel, är en elak fru men jag gör ju faktiskt någonting! :) Ligger inte bara på latsidan. haha. Men bra nära om jag ska erkänna! Känner mig som en strandad val som inte gör ett dyft!

Vi var på föräldrautbildning igår. Det var bra. Det handlade om relationer och när "2 blir 3". Visade sig att både män och kvinnor tänkte ungefär på samma sätt. Eller samma sätt är väl kanske fel, men samma åsikter iaf. Nu är det bara att vänta på att bebisen ska titta ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar