onsdag, augusti 18, 2010

Spinning!

Ikväll blev det ett pass spinning! Det är sååå kul att träna, men aj vad ont det gör. Ont i rumpan under passet och sammandragningar tillsammans med en krabat där inne som sparkar på sin mamma. Efteråt har jag såååå ont i vänster höft framförallt. Sen även på höger sida och så ryggen, men det är värt det! Sen tror jag även att trots smärta så leder det till något gott. Konditionen hålls uppe och även styrka!

Imorgon åker vi söderut! Ska ringa till stället vi ska bo på och höra hur vi ska göra med incheck och grejer! Imorgon åker vi på en weekend! Sista gången jag och Daniel bara är två, framöver på utflykter och semestrar kommer vi vara tre! Jag längtar tills det är ett faktum, men samtidigt så ska jag njuta av sista "resan" vi är två!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar