måndag, augusti 30, 2010

Sista bodypump-passet!

Har varit och tränat bodypump nu ikväll. Var lika kul som alltid och orken fanns där, men har ändå konstaterat att det nu blev sista passet innan WT kommer. Mina knän orkar inte och ryggen tar stryk så nu får jag hitta på andra aktiviteter. Jag är ju inte den smidigaste längre och inte så liten heller så nu får jag lyssna på vad kroppen säger. Hoppas på att kunna träna lite spinning nu en gång i veckan och kanske ta någon sväng i gymmet, men viktigast är ju att man rör sig! och det ska jag fortsätta med, men pumpen får vänta till efteråt. Vill inte ha trasiga knän bara för att jag är dum och kör slut på mig! :)

Sammandragningar har jag iaf! Så insidan tränar för fullt. Från morgon till kväll kan man i stort sett sammanfatta mina sammandragningar till. Sånt gillar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar