söndag, december 11, 2011

Vem söver vem?


I fredags kväll såg det ut såhär i soffan. Jag och maken skulle kolla tv och käka godis (ja jag har avbrutit mitt godisfria år men klivet på igen 1 april 2012). Wilda somnade, maken somnade, Wilda vaknade, maken sov vidare, W började protestera och maken vaknade. Det slutade med att W halvsov i famnen när han bar in henne i sängen och sen sov hon gott till kl 7 igår. Maken käkade 1 godis och somnade om. Det var vår fredagskväll det! ;) Jag fick ju iaf godisskålen för mig själv OCH tv-kontrollen. haha.



och såhär brukar det se ut när Mamma försöker gå på toa! Det är INTE ok att vara själv på toaletten, Mamma kan ju bli rädd så W myser upp sig i knät och där sitter vi till hon tröttnat. haha. Älskade skrutta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar