torsdag, december 08, 2011

Pappa pappa pappa



Vi, jag och Fröken Fräken, var till ÖF idag och det tyckte hon var lika roligt som alltid och dagens höjdpunkt där var Tillies mamma. Oj vad de busade... Stod en hel drös ungar kring henne en stund!

Vi åkte hem ganska tidigt då jag kände att W var rätt trött och mycket riktigt... Somnade i bilen och sov sen en timme. Vaknade och sov sen i famnen på mig i en timme. Sen var det lite mys innan buset drog igång. Vid 15.30 hade W tröttnat på mig... och inte så lite heller, utan det gnälldes eller grät och hela tiden "pappa pappa pappa"... Tack älsklingsfia för att du tröttnar på mig sådär framåt eftermiddagen!

Vid 15.50 ställde vi oss vid ytterdörren och tittade ut genom fönstret och det var jätteroligt! Och hela tiden "titta" och när Pappa äntligen kom hem bankade hon på rutan för att hon blev så glad!

Det är så underbart att se när hon blir sådär glad över sin Pappa! Han fick inte gå nånstans utan henne. Så fort hon inte såg honom sprutade tårarna. Daniel försökte gå in i duschen men då bröt Wilda ihop totalt och bara stod och grät och skakade av förtvivlan. Det slutade med att hon badade i sin pool bredvid Pappa i duschen! Och jag hörde henne jollra, prata och skratta där inne!

Efter badet dög jag igen! Då hade hon fått sin Pappados! Tänk att 15 min kan göra en sån gnällig och förtvivlad tjej till denna underbara, glada, fantastiska flicka!

Älskade Lillfia, älskade man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar