fredag, december 16, 2011

Tröttare än tröttast!



Det är helt galet vad trött jag är idag, rent av pinsamt om jag får säga det själv!

Vaknade visserligen 4.40 för ett toabesök och sen hörde jag W knöla lite så läste lite på aftonbladet och liknande. Sen 5.14 drog hon igång ordentligt.. Då var det morgon! Jeeey! Precis vad jag behövde! :)

Fullt ös som alltid när det är morgon fram till 7.30, då fick W en flaska och vi somnade om ganska snabbt båda två.. Sov i TRE timmar! Jag blev alldeles chockad när jag vaknade strax innan W.

Under eftermiddagen har jag känt den här mördande tröttheten krypa sig på ! Och sen 15 ungefär har jag varit förlamande trött! Jag vill bara sova, svider i ögonen men jag har ju ett busfrö som kör i 180 när det är vaken tid! :)

Hoppas på att få sova ostört inatt. Filmen jag kollar på nu är slut om 30 min och då blir det sova säng säng säng. Troligtvis med öronproppar! :) Så jag orkar med morgondagen.


Brukar man vara såhär förlamande trött fast man fått sova både på natten och förmiddagen? Eller är det mitt hb som gör mig stendöd? Väntar iaf på det där samtalet för att höra om jag får ta ett ferritinprov eller liknande och vad de föreslår hur jag ska få upp mitt hb utan tabletter. Jag vet ju inte vad jag får äta iom min tarmsjukdom heller- om det finns några restriktioner. Får se nästa vecka som sagt, om någon hör av sig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar