torsdag, december 08, 2011

Torka!

ja det blev lite tyst igår... Slog aldrig igång datorn så då fick bloggen vila lite.

Igår var vi iaf till ortoptisten och kollade upp Wildas misstanke om skelning... Och det var som vi trodde, hon skelar INTE! Men ortoptisten förstod varför folk kan tro att hon skelar, precis som läkaren förklarade på ettårskontrollen. Hon trodde på att "synvillan" kommer försvinna när näsan växer ju äldre hon blir...

Därefter gick vi och träffade Kicki! Det var sååå roligt att träffa henne! Sist vi träffades var för ett år sen, galet längesen! Eller nej, vi tog en fika i centrum har jag för mig och det måste ha varit på den här sidan av året. Iaf, galet längesen. Nu är målet att vi ska träffas innan W2 tittar ut! Vill ju se hur hon och sambon bor!

Igår kväll passade vi även på att städa huset! Yeeeaah! Det är sååå skönt.. Jag hatar när det är stökigt här hemma, ok leksaker kan jag ta men allt det andra! ;)

Nej nu ska jag återgå till mitt soffhäng och bara njuta av att Lillfia sover.. Återkommer med mera ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar