fredag, december 30, 2011

Snart nytt år!

Ja på söndag är det nytt år! Har ni tänkt på det?

Inte direkt så att det är nån nyårskänsla.. Ingen snö, ingen kyla, ingen stämning! Men men, ska dra ihop något sammandrag av året hade jag tänkt mig. Men det kommer nog imorgon! :)

Lagom till årets slut så drar jag på mig ytterligare en förkylning- förra har ju inte ens lämnat mig ännu! Hur schysst är det liksom? Jag tycker att jag förtjänar lite friskhet nu. Än mer när jag ska få upp mitt hb och måste må bättre på den sidan. Har varit mycket mer förkyld den här gången jämfört med Wilda. Då åkte jag på allt annat istället, typ magsjuka, influensor och så! :) Nu är det förkylningar varannan vecka, eller som nu, två på två veckor!


Ikväll ska vi tv-mysa här hemma! Maken ska börja jobba på sitt andra jobb på måndag så nu framöver kommer vi knappt se varandra. Eller ja, jag ska tvinga honom att följa med till Uppsala på tisdag. Jag ska till min mag-tarmläkare så vill gärna ha nån som kan hålla ett öga på W! :)

Nej nu ska jag gå tillbaka till mitt slötittande innan Braveheart börjar på fyran.. Var inte längesen jag sa till maken att det var typ evigheter sen de visade den filmen och "Dansar med vargar" och att jag vill se de två. Numera är det ju bara Gladiator de sänder typ 17 ggr per år! Men ikväll är det Braveheart!

Ha de king! tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar