söndag, december 18, 2011

Ny vecka på ingång!




och den kommer börja med en arbetsdag, sista för året kanske! Kan få jobba i mellandagarna men mår jag som jag gör idag så ORKAR jag inte det. Inte en chans, sen i dagsläget vet jag inte om vi är hemma eller kvar i Dalarna.

Farmor kommer över och tar Wildabus imorgon när det är dags för jobb. Hoppas att Lillfia mår bättre. Hon är varm (inte feber men inte långt ifrån) och ont i öronen.

Sen tisdag-torsdag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Kanske julpynta lite här hemma. Måste få hjälp med städningen bara. Känner mig som en halvt handikappad person som inte ORKAR. :( Mår inge vidare över det här men vad ska man göra? Jag lär ju inte bara känna en dag att "idag mår jag bra" utan det kommer komma successivt. Vi får väl se om mvc här har nån bra kur till mig som INTE innebär piller. För de klarar jag inte av.

Nu står frågan till, ska vi ha gran eller inte i år? Först var vi överens om att inte ha någon gran, men nu verkar det som att maken vill ha en ändå! :) Fast då vill inte jag ha den där stora granen vi har utan en lite mindre variant. Får se vad som blir...

6 dagar kvar till jul och verkar som att det ska regna över hela julhelgen. Kul jul år 2011! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar